watch now

Author Topic: GT from Cebu  (Read 73448 times)

mrsjwatkins

  • Guest
Re: GT from Cebu
« Reply #320 on: August 19, 2013, 04:37:08 pm »
Hello mga sis mangutana lang unta ko kung naa mo kaila nga balikbayan or naa fiance nga foreigner nga nangita og abangan nga house sa cebu,palihug lang og message sa ako
daghan salamuch

NickSparks

  • Guest
Re: GT from Cebu
« Reply #321 on: August 23, 2013, 07:31:30 pm »
Hi GT Cebu

i miss
Sunburst
Harbour City Dimsum
CNT Lechon
Ngohiong

redberryaha

  • Guest
Re: GT from Cebu
« Reply #322 on: November 14, 2013, 01:37:38 am »
Hi guys, just found this thread.... Taga cebu pud ko!!! weee
btw, I'm a beauty blogger as well, you can throw beauty related questions at me if you want..hahaha

lady_avoidant

  • Guest
Re: GT from Cebu
« Reply #323 on: November 27, 2013, 12:11:30 pm »
mga geng.. unsa may nindot nga hair salon sa cebu?? hihi magpa color ko sa buhok ug dala treatment nalang pod.. naa moy nailhan?? unsay paborito ninyong salon?

redberryaha

  • Guest
Re: GT from Cebu
« Reply #324 on: November 29, 2013, 04:22:25 am »
mga geng.. unsa may nindot nga hair salon sa cebu?? hihi magpa color ko sa buhok ug dala treatment nalang pod.. naa moy nailhan?? unsay paborito ninyong salon?

I tried Bench Fix for Hair cut, nice ra ila service but too pricey.
nahan rako sa David's Salon, mas lesser gamay ila charge compared sa Bench Fix but same service ra.

Current go-to salon nko lately ang Jolly Barbers, naa ra sa Basement sa Ayala - nahan ko didto kay nice ang customer service nya dli kaau mahal.

If rich ka ^_^, I suggest you try Tony & Jackey, nice au reviews nila from what I hear.


oolong

  • Guest
Re: GT from Cebu
« Reply #325 on: November 29, 2013, 10:42:06 am »
Hello!  Newbie here and in Cebu :)

mrsjwatkins

  • Guest
Re: GT from Cebu
« Reply #326 on: January 05, 2014, 04:50:55 am »
welcome oolong

oolong

  • Guest
Re: GT from Cebu
« Reply #327 on: January 22, 2014, 10:27:16 am »
^Thank you!!! :)

Pit Senyor GT!!!

magicflakes

  • Guest
Re: GT from Cebu
« Reply #328 on: January 24, 2014, 03:51:37 am »
Also from cebu :)

ms_babhie_anne28

  • Guest
Re: GT from Cebu
« Reply #329 on: February 13, 2014, 06:33:32 am »
Hi! Also from Cebu here! :) anyway, naa moy nahibaw-an na apartment/room/studio unit for rent around cebu city? :)

magicflakes

  • Guest
Re: GT from Cebu
« Reply #330 on: February 16, 2014, 10:17:47 pm »
^ daghan.. depends on your budget.

pink_baby

  • Guest
Re: GT from Cebu
« Reply #331 on: February 28, 2014, 05:38:19 pm »
Hi GT! I'm from Manila pero my husband and I moved here na in Cebu City for good because of my husband's work! :) I'm loving Cebu!!! Fresh air, traffic is waaayyy tolerable than Manila, cheap food (grabe ang ribs sa Casa Verde, p208 lang!), and I love how the words roll in my tongue when I say "lugarrr lang" sa jeep! hehe! ang lambing lang mag-R ng cebuanos. Sa tagalog, matigas na R yun eh! :) Am I weird ba? hehe! I'm learning at least 5 bisaya words everyday as I just got work and its a requirement :) Thank God I was hired even if I don't speak Cebuano and it would be an advantage sana :)

Anyway, I'll be lurking in this thread often! :)

magicflakes

  • Guest
Re: GT from Cebu
« Reply #332 on: March 11, 2014, 02:49:34 am »
Maayong Buntag Cebu :)

ms_babhie_anne28

  • Guest
Re: GT from Cebu
« Reply #333 on: March 14, 2014, 10:52:23 am »
Maayong buntag sad! Unsa ayo? Hehe

ms_babhie_anne28

  • Guest
Re: GT from Cebu
« Reply #334 on: March 21, 2014, 03:54:34 pm »
Hi! Asa maayo magpa-rebond here in Cebu City? :)

tomatostellar

  • Guest
Re: GT from Cebu
« Reply #335 on: April 19, 2014, 10:49:27 pm »
nganong in-active naman ni nga thread?

~trying to learn Cebuano :)

aspirant22

  • Guest
Re: GT from Cebu
« Reply #336 on: April 29, 2014, 04:58:11 pm »
@ms_babhie_anne28 Sa tony n jacky magparebond mostly sa ako mga kaila

lady_avoidant

  • Guest
Re: GT from Cebu
« Reply #337 on: May 05, 2014, 07:52:35 am »
I tried Bench Fix for Hair cut, nice ra ila service but too pricey.
nahan rako sa David's Salon, mas lesser gamay ila charge compared sa Bench Fix but same service ra.

Current go-to salon nko lately ang Jolly Barbers, naa ra sa Basement sa Ayala - nahan ko didto kay nice ang customer service nya dli kaau mahal.

If rich ka ^_^, I suggest you try Tony & Jackey, nice au reviews nila from what I hear.
thanks geng sa imong mga suggestions.. anyway, beauty blogger bitaw ka.. naa kay trusted seller sa mga MAC lipsticks? o kaha asa ka tigpalitan ug authentic MAC? naa man sa ayala [textspeak!]?

BWL Plum Angel

  • Guest
Re: GT from Cebu
« Reply #338 on: May 08, 2014, 11:18:12 pm »
halou sa tanan!

tagalog na taga Cebu hehe
« Last Edit: May 09, 2014, 12:38:16 am by BWL Plum Angel »

witch_goddess

  • Guest
Re: GT from Cebu
« Reply #339 on: May 13, 2014, 05:59:32 am »
Maayong buntag kaninyong tanan! Mingaw na atoang payag :/

 

Latest Stories

Load More Stories
Close